VOIP

دستگاه سانترال یامرکز تلفن ویپ سانترال کدام بهتر است

دستگاه سانترال یا PBX چیست؟

index


دستگاه سانترال یا (Private Branch Exchange( PBX یک شبکه تلفن خصوصی است که در درون شرکتها یا سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه سانترال شماره های شهری(شماره تلفن های دریافت شده از شرکت مخابرات یا PSTN) سازمان را بین کاربران به اشتراک می گذارد و امکان استفاده از خطوط شهری را برای همه کاربران فراهم می کند و امکان تماس با خارج از سازمان را فراهم می کند.

 

 

مرکز تلفن ویپ سانترال یا IP PBX  چیست؟

 

b2ap3_thumbnail_Voip-2_20141225-131420_1

سیستم ویپ سانترال یا یک سیستم کامل تلفنی می باشد که امکان دریافت و انتقال تماس های تلفنی را بر روی بستر شبکه فراهم می کند.این سیستم دارای تمام ویژه گی های سانترال های حرفه ای سنتی هست بعلاوه ویژه گیهای حرفه ای که سانترال های معمولی فاقد آنها هستند یا با هزبنه بسیار باید بر روی آنها پیاده سازی کرد.سیستم ویپ سانترال آریا ویپ بر پایه سافت سوییچ استریسک پایریزی شده و دارای امکانات فوق حرفه ای زیر می باشد :

  • سیستم IVR:پاسخگوی خودکار با امکان تعریف چندین پاسخگو در زمان های مختلف روز(به عنوان مثال :ساعت های اداری و غیر اداری)

  • ضبط صدا : امکان ضبط صدا برای داخلی های انتخاب شده

  • صندوق پست صوتی : امکان قرار دادن صندوق پست صوتی برای هر داخلی و کنترل آن از داخل و خارج سازمان

  • سیستم ارسال پست صوتی به ایمیل کاربر و داخلی

 

b2ap3_thumbnail_fon_20141227-152244_1

  • سیستم حذف نویز نرم افزاری

  • امکان تعریف بی نهایت داخلی

  • FAX: امکان دریافت و ارسال فکس

  • دریافت فکس به صورت pdf بر روی ایمیل

  • IM: سیستم چت درون سازمانی با قابلیت انتقال فایل

  • Email Server: سیستم ایمیل درون سازمانی

  • پنل کنترل داخلی ها از طریق وب سایت

  • سیستم گزارش گیری کامل از تماس ها (CDR)

  • امکان تعریف صف انتظار و پخش اگهی صوتی

  • دارای ویژگی های انتظار ، انتقال تماس ها ، هلد کردن تماس ،برداشتن گوشی یک داخلی از راه دور و ..

  • امکان نصب برنامه بر روی موبایل و پاسخگویی داخلی ها از طریق موبایل .

  • سیستم کنفرانس :ایجاد اتاق کنفرانس تلفنی و صحبت کردن گروهی

  • ویژگی follow-me و ring groups : تعریف الگو برای نحوه زنگ خوردن داخلی ها

  • DISA : امکان تماس از بیرون سازمان با سازمان و دریافت خط آزاد از سازمان و بر قرار کردن ارتباط تلفنی با خطوط شرکت

  • callback : تماس مشتریان با سازمان و قطع کردن تماس توسط سیستم و گرفتن شماره مشتری به صورت خود کار برای حذف هزینه تماس مشتری.

  • امکان اتصال ترانک sip برای تماس های ارزان خارج کشوری سازمان- کاملا رایگان

  • پشتیبانی از خطوط تلفن معمولی (PSTN) و دیجیتال (E1/T1/J1)

  • اتصال شبکه درون سازمانی به اینترنت و پاسوخگویی داخلی ها در هر کجای دنیا- کاملا رایگان

  • عدم نیاز به سیم کشی درون سازمانی مانند سانترال های قدیمی .استفاده از خطوط شبکه (کابلی ،بیسیم)به جای سیم تلفن

 

 

***** خودتان قضاوت کنید *****

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme